Asiakkaamme vastasivat: hyvä asiakaspalvelu on syy valita ISOPARTNER
ISOPARTNERin Suomen yksikön taustalla ovat kaksi jo pitkään Suomessa toiminutta teknisen eristämisen asiantuntijayritystä: Kespet ja HL Tech, jotka luovat 40 vuoden kokemuksellaan vankan pohjan ISOPARTNERin toiminnalle.
Teetimme alkuvuodesta asiakaskyselyn, johon vastanneista suurin osa on ollut asiakkaanamme jo yli kymmenen vuotta. Tämä on meille hyvin tärkeä mittari, joka kertoo uskollisuudesta ja siitä, että olemme voineet tarjota asioita, joita asiakkaamme arvostavat.
Toki aina löytyy myös kehitettävää ja kahden yrityksen sulautuminen yhdeksi haastaa meidät luomaan uusia toimintamalleja. Samalla meidän kuitenkin pitää säilyttää se, mitä asiakkaamme pitävät tärkeänä.
Asiantuntijoiden työ merkittävässä roolissa
Mitä asiakkaamme sitten arvostavat?
Saamissamme palautteissa korostui asiakaspalvelun laatu ja asiantuntijuus. Pitkäaikainen kokemus on monien asiakassuhteidemme perusta: monilla työntekijöillämme on kokemusta teknisestä eristämisestä jo monien vuosien takaa. Tämän kokemuksen mukanaan tuoma asiantuntijuus mahdollistaa sen, että voimme palvella asiakkaitamme isompien kokonaisuuksien suunnittelun ja laskennan tukena sekä auttaa eristevalinnan kysymyksissä.
Palautekyselyssä asiakkaat nostivat esille työntekijöitämme nimellä mainiten, mikä kertoo henkilökohtaisen palvelun tärkeydestä. Jokaisen asiantuntijamme rooli on merkityksellinen ja jokainen omalla tekemisellään tukee asiakkaidemme työtä.
Tuotevalikoima ja sen laatu koetaan tärkeiksi
Asiantuntijamme luovat pohjan asiakaskokemukselle, johon luonnollisesti sisältyy myös tarjoamamme eriste- ja oheistuotteiden valikoima ja näiden tuotteiden laatu. Myös hyvä valikoima ja tuotteiden laatu nousi esille asiakaskyselyn tuloksissa. Valikoimaamme kattaa alan parhaimpien valmistajien, kuten muun muassa Armacellin, Rockwoolin ja K-Flexin tekniset eristeet sekä Kespetin peltipäällysteet.
Valmistajien tuotekehitys ja uudet innovaatiot mahdollistavat yhä laadukkaammat eristetoteutukset niin rakennuksiin kuin teollisuuden tuotantolaitoksiin. Eristeillä voidaan vaikuttaa moneen eri osa-alueeseen energiansäästöstä rakennuksen ja laitteiden toiminnallisuuden parantamiseen, joten eristeiden laatu ei ole yhdentekevää.
ISOPARTNERin emoyhtiö IPCOM on teknisen eristämisen edelläkävijä, joka on erikoistunut lämmöneristykseen, korkean lämpötilan eristykseen, passiiviseen palosuojaukseen ja äänieristykseen. Muun muassa IPCOMin tuotemerkki SONIQ tarjoaa tuotteita parantamaan melunhallintaa ja akustiikkaa erityisesti asuinrakennuksissa, työpaikoilla ja julkisissa tiloissa. IPCOMin omat tuotebrändit laajentavat myös Suomessa saatavilla olevaa valikoimaa.
Jatkuvaa kehitystyötä onnistumisen eteen
Toiminnan luotettavuus nousi esille palautteissa myös ja se onkin kriittinen osa onnistumista – pidämme kiinni sovitusta ja pidämme parhaamme mukaan huolen siitä, että tavaraa on riittävästi saatavilla. Yksi toiminnan kulmakivi onkin varastomme ja logistiikka, jota kehitämme jatkuvasti.
ISOPARTNERin Suomen yksikkömme on osa kansainvälistä ISOPARTNER-ketjua, jonka toiminnassa paikallisuus on hyvin tärkeä elementti: voimme hyödyntää ison toimijan etuja ja silti kehittää omaa toimintaamme erityisesti Suomen asiakkaiden tarpeista käsin.
Jokainen asiakkuus on meille luottamuksen osoitus. Vaikka saimme nyt asiakaspalautteessa paljon positiivista palautetta, on selvää, ettei siihen voi tuudittautua, vaan meidän pitää jatkossakin varmistaa että olemme tämän luottamuksen arvoisia, kuten ISOPARTNER Suomen toimitusjohtaja Pekka Asikainen toteaa:
“Tulemme työskentelemään ISOPARTNER Oy:n eteen parhaalla mahdollisella tavalla, jotta asiakaskokemus säilyy vähintään yhtä hyvänä, ehkä jopa parempana kuin aiemmin. Meille asiakas on aina ykkönen ja uskomme pitkäjänteiseen yhteistyöhön, jossa me voimme auttaa yhteistyökumppaneitamme menestymään, myös vaikeimpina aikoina.”